Firmy hovoria, že s vysokými rozpočtami hier môžeme čakať stále viac pokračovaní a menej nových značiek |
Nová značka vždy znamená pre firmy veľké riziko.
Rozpočty veľkých hier sú stále vyššie a diskutovali o tom aj firmy na GDC, kde rovno povedali, že je to s investíciami ťažšie a pri 200-300 miliónových projektoch nemôžu ísť do rizika a preto sa radšej spoliehajú na dobre zavedenú značku, ako skúšať niečo nové. Radšej spravia desať pokračovaní, remakov alebo spin-offov ako jednu veľkú novú značku.
Martin Sibille, ktorý je teraz viceprezidentom Tencent Games, ktorý predtým robil 15 rokov v EA, rovno povedal, že teraz je ťažšie riskovať.
Nakoniec nie je to nič nové, zameranie na pokračovania vidíme už roky a firmy len miestami skúsia niečo nové. A keď aj skúsia, tak je to väčšinou niečo s nižšími nákladmi alebo si na to zaplatia menšiu firmu. Zároveň vždy, keď im nová značka nevyjde, zníži sa ich dôvera v investovaní týmto smerom. Ale pozitívne pre firmy je, že ak jedna z piatich alebo desiatich nových značiek vyjde, už na tom môžu začať stavať novú sériu.
Zároveň teraz, keď posledné dva roky náklady na hry výrazne stúpli, môžeme čakať, že veľkých nových značiek ešte menej.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 232
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 150
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Filmová recenzia: Kráľovstvo planéty opíc 18 zobraziť viac článkov >