RECENZIE A ČLÁNKY |
Cord Smith o snovom svete nezávislej hry Always In Mind
Bývalý riaditeľ marketingu pre známy titul We Happy Few hovorí o svetoch a príbehoch, ktoré sa neboja náročných tém, ako je kóma alebo duševné choroby.
Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec
V živote herného vývojára je dôležité vedieť nielen to, ako hru robiť a ako ju vydať, ale aj kedy je lepšie ju zrušiť. Aj nedokončené projekty totiž môžu prinášať pozitíva.
Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.
OWO Skin
Nachádzate pôžitok v elektrošokoch? Stimulujúce tričko od OWO vás vďaka nim do hry ponorí zas o niečo viac!
Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky
Viac o vzniku tohto ambiciózneho projektu, prekážkach, ktoré sa na tejto ceste vyskytli, a inovatívnom prístupe, ktorý autori využili na oživenie nadčasovej klasiky.
Stáva sa z Linuxu konkurencia pre Windows pri hraní?
Doba sa mení a Linux začína postupne konkurovať v oblasti, kde najviac zaostával.
Čitateľská hra roka 2023
Pozrime sa. aké hry ste vybrali ako najlepšie z minulého roka. Zároveň ste vyberali aj hardvér, mobily a aj seriál a filmy.
Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby
Hudba v má zvýrazniť to, o čo sa hra snaží - dojať, pobaviť alebo aj vydesiť. Viac o vytváraní dokonalej hernej atmosféry nám prezradil skladateľ Martin O'Donnell známy z Halo.
Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle
David Fox patril medzi spoluzakladateľov LucasArts a vytvoril legeny ako Maniam Mansion či Zak McKracken, ale pracoval aj na Indiana Jones a Monkey Islande. Čo všetko zažil?
Ultimátny upgrade sprievodca: časť 3. – Upgrade zostavy
V predchádzajúcich častiach sme si vysvetlili ako správne vyberať kompatibilné komponenty a v praxi sme si vyskúšali upgrade RAM a SSD. Teraz sa pustíme do väčšieho upgradu.
Sector v kocke 2023
Uzavrime si rok 2023 aj súhrnom toho najlepšieho, čo sme tu na Sectore za tú dobu mali.
Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám
Sam Barlow je dnes známy hrami, ako Her Story, Immortality či Telling Lies, ale v minulosti pracoval aj na veľkých značkách. V rozhovore nám prezradil viac o svojej kariére.
Najlepšie hry roka 2023
Ako vyzerá rebríček Sectoru v najlepších hrách roka 2023? Pozrime sa na to v Top 20.
Najlepšie hodnotené hry roka 2023
V ďalšom zo zhrňujúcich článkov minulého roka sa pozrieme na hry, ktoré sme najlepšie ohodnotili.
Zhrnutie roka 2023 od redakcie
Je tu začiatok nového roka, a tak bilancujeme ten starý. Redaktori Sectoru vám prezradia, pri čom sa najlepšie bavili v uplynulých mesiacoch a akí sú ich favoriti v tých budúcich.
Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína
Štúdio 10 Chambers založili veteráni, ktorí priniesli prvé dve časti Payday. Hrou GTFO pokračovali v kooperácii, ale ich ďalšia hra bude zase o lúpežiach, teraz ale úplne iných.
Tekken 8 prináša revolučnú grafiku a dynamický Heat systém
Tekken 8 prinesie ďalšiu kapitolu jednej z najlepších bojovkých sérií a my sme mali možnosť od jej producentov zistiť viac o tom, čo nás budúci rok čaká.
Zákulisie vzniku fantasy RTS Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin
Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin adaptuje známu stolovku do high fantasy RTS podoby. S hlavným dizajnérom hry sme sa porozprávali o nástrahách takejto adaptácie.
Gareth Coker hovorí o umení vytvárať očarujúce soundtracky
Talentovaný britský skladateľ nás svojou hudbou dokáže dojať v sérii Ori a tiež vtiahnuť do akcie v Halo Infinity. V čom tkvie jeho kúzlo?
Ultimátny upgrade sprievodca: časť 2. – Upgrade RAM a SSD
V minulej časti sme sa bližšie pozreli na problematiku ako správne vyberať komponenty ktoré budú navzájom kompatibilné. Po teoretickej časti prejdeme na praktickú...
Ultimátny upgrade sprievodca: časť 1. Výber vhodných PC komponentov
Máte starší počítač, ktorý by potreboval zvýšiť výkon, prípadne plánujete stavať novú zostavu, ale neviete ako začať?
GOG oslavuje 15 rokov: Ako prebiehala cesta od klasík k AAA hrám bez DRM
Pri príležitosti 15. výročia od založenia GOG nám Gabriela Siemienkowicz prezradila, aké prekvapenia si pre nás prichystali a aká je ich misia v hernej komunite.
Evolúcia animácie: Od Knockout Kings k Marvel's Spider-Man 2
Animation director Robert Coddington toho v hernom biznise preskákal veľa a od Knockout Kings a Medal of Honor sa dostal až k Marvel's Spider-Man 2.
Tom Hall spomína na začiatky, inšpiráciu pre Doom a vývoj Anachronoxu
Na rozhovor sme si ulovili jedného z otcov kultových strieľačiek Wolfenstein 3D a Doom. Tom Hall nám porozprával o svojej bohatej kariére a aj o tom, na čom teraz pracuje.
Outsourcovanie, portovanie a rozdiel v renderingu medzi hrou a filmom
Prečo dnes na jednej hre pracuje niekoľko rôznych štúdií? Prečo sa vôbec oplatí outsourcovať prácu? A aký je rozdiel v renderovaní Horizonu a Mandaloriana?
VIAC
|