Neil Druckmann z Naughty Dog hovorí, že chce prejsť na menšie hry a mať viac času na rodinu |
Neil chce ísť do menších hier, v ktorých bude môcť byť kreatívnejší.
V novom interview Neil Druckmann, autor Uncharted a The Last of Us povedal, že už pomaly plánuje ukončiť práce na veľkých hrách a chcel by sa viac orientovať na vytváranie menších, viac kreatívnejších vecí v menej stresujúcom prostredí a zároveň mať viac času na rodinu.
„Myslím, že v takomto rozsahu to nebudem robiť večne. Je to jednoducho veľa a veľa vám to vezme. Je veľmi stresujúce riadiť toľko ľudí a viacero štúdií po celom svete.
Ja som teraz na mieste, kde sú moje deti číslo jedna. A viem, že najmä moja dcéra má teraz 13 a mám pocit, že ju život odo mňa ťahá preč.
Viem, že čas je obmedzený, takže je pre mňa veľmi vzácny a nechcem ho premrhať, keď chcú tráviť čas so mnou, a to je číslo jedna. Áno, práve som v bode svojho života, keď sa začnete pozerať na to, aký je koniec hry? Kedy je čas skočiť?"
Zároveň rozmýšľa aj o tom, koľko vlastne hier ešte v sebe má, zhodnotil, že nie veľa. Popritom priznal si, že sa stal obeťou vlastného úspechu a po Uncharted 2 sa všetko zmenilo.
„Uncharted 2 bola tá najväčšia zábava, akú som mal pri vytváraní akejkoľvek z hier, na ktorých som pracoval, pretože Uncharted 1 sa mnohým ľuďom páčilo, ale nebol to taký veľký úspech. Opäť to bolo natoľko úspešné, že sme Sony potešili, zarobili sme dosť peňazí. Ale s Uncharted 2 sme mali pocit, že máme niečo naozaj špeciálne, ako keby sme to všetci cítili a vedeli sme, že nikto nebude očakávať, čo sa chystáme vydať.
A pamätám si, že sme tiež trávili neskoré noci hraním multiplayeru a bolo tam len kamarátstvo a nebol tam stres, a potom bolo všetko neuveriteľne stresujúce, po Uncharted 2, pretože teraz už nelietate, popod radarom, teraz každý očakáva niečo skvelé."
Ak od vás ľudia veľa čakajú, je ťažké a stresujúce naplniť očakávania. Toto sme videli už pri viacerých vývojároch, ktorí z veľkých hier odišli a radšej išli robiť menšie veci.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 77
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >