Prvá analýza Elden Ring na Xbox Series XS a PS5 |
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol
Elden Ring zajtra vychádza a máme tu prvú analýzu výkonu nextgen konzol, kde hra nebeží plynule ani v Performance režime.
Konzoly idú 45-60 fps v Performance režime a 30-60 fps v Quality režime. PS5 je lepšie optimalizované a väčšinou ide s framerate vyššie ako Xbox, aj keď záleží od lokality a efektov, niekde je naopak vyššie Xbox. Konzoly idú v Performance rozlíšení okolo 1512p-1800p, v Quality v 4K. Xbox Series S má 1440p rozlíšenie.
Pri Xboxe však premenlivý framerate nebude vadiť vzhľadom na VRR (ak máte v TV podporu) a získate tak plynulý obraz. Pri PS5 VRR nepodporuje, viete hrať PS4 verziu, ak chcete plynulý obraz.
PC verzia tiež nie je nič extra v oblasti optimalizácie, sú tam rôzne spomalenia, sekania. Nie je tam ultrawide režim ani podpora framerate nad 60 fps.
Digital Foundry testovalo ešte pred 1.02 patchom, ktorý dostanete zajtra, aktuálne ho analyzujú, ale framerate sa zdá podobné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 78
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|