Najnovšie sa dostávajú na Xbox360 stále ďalšie hry a už aj SCi-Eidos ohlásilo konverziu svojho titulu Tomb Raider: Legend, ktorý vraj plne využije grafické možnosti novej konzoly. Crystal Dynamics by na to aj malo potenciál, uvidíme ako to do začiatku roka 2006 zvládnu, kedy by hra vyšla spolu s ostatnými verziami. Sľubujú per-pixel svetlá a tiene, normal-mapping a ďalšie grafické špeciality, ktoré by ostatné verzie nestíhali. Nebudú chýbať ani úlohy závislé na fyzike prostredia. Toby Gard, tvorca pôvodného Tomb Raidera vyhlásil, že jeho originálna idea by mohla byť na Xbox360 aj realizovateľná.
Rovnako sa next-gen verzie dočká aj práve vyvíjaný Dark Messiah of Might & Magic, akčný remake M&M série od UBI softu. Ten vyvíja Arcane Studios pre PC na Source engine od Valve, ktorý síce ešte nebol oficiálne pre Xbox360 potvrdený, ale zjavne sa ho dočkáme aj tam. Arcane už zháňa aj ľudí na vývoj next-gen verzie. PC verzia sa má objaviť v roku 2006.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Days of Play akcia práve začína 61
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 76
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|